Αν θέλεις να βάλεις λίγο χρώμα στο project σου, πέρα από το να χρησιμοποιείς πολύχρωμα
μια καλή ιδέα είναι, να επικοινωνήσεις με το Arduino μέσω Flash+ActionScript. Αυτό που θα χρειαστεί είναι ένας SerialProxy για να μετατρέψει τα δεδομένα από τη serial/usb πόρτα του Arduino στα XML socket data που χρησιμοποιεί για επικοινωνία το Flash/AS, μέσω ενός network data socket.
Η λογική επικοινωνίας είναι η εξής :
Arduino USB/Serial <---> Com (port,baud) <---> SerialProxy <---> localhost:port<---> Flash/AS
Για μια δοκιμή επικοινωνίας μεταξύ Arduino<->Flash επέλεξα την AS3Glue Library που περιλαμβάνει ένα demo monitor πρόγραμμα για το Arduino και πηγαίο κώδικα για ανάπτυξη.
Ας δούμε λοιπόν, αναλυτικά τα βήματα :
1. Φόρτωση από το Arduino IDE του example code(StandardFirmata) από τη firmata library:
2. Ανάκτηση της σειριακής θύρας σύνδεσης του Arduino με το pc:
3. Το SerialProxy το κατεβάζετε από εδώ και το μόνο που χρειάζεται είναι στο serproxy.cfg να δηλωθεί η com (port,baud) με την οποία συνδέεται το arduino με το pc και η πόρτα (net_port=5331) που θα χρησιμοποιηθεί από την flash:
# Comm ports used
comm_ports=2
# Default settings
comm_baud=9600
comm_databits=8
comm_stopbits=1
comm_parity=none
# Port 2 settings (ttyS1)
net_port2=5331
4. Εκτέλεση του serialproxy:
5. Εκτέλεση arduino flash monitor που περιέχεται στην AS3Glue library (as3glue_standalone_monitor.swf). Το default παίζει στη net_port=5331 αν θέλετε διαφορετική πόρτα θα πρέπει να κάνετε edit και recompile τον κώδικα flash(.fla)+actionscript(.as) που υπάρχουν μέσα στο source φάκελο της library:
Αν όλα πήγαν καλά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! θα βλέπετε την παραπάνω εικόνα και θα μπορείτε να διαχειριστείτε το Arduino (digital i/o port status/on/off, analog port status).
Να κι ένα βίντεο από το demo.
Τέλος, άφθονο υλικό για τους...καλλιτέχνες εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου